Nové jméno, stejný poskytovatel. Japonská půjčka na českém trhu končí, od února 2017 se přejmenuje na Kamali. Společnost Home Credit se chystá na expanzi nové obchodní značky do zahraničí, a právě jméno Kamali přišlo vedení jako nejvíce kosmopolitní – i proto, že se stejně píše i vyslovuje. Pro stávající klienty se nezmění prakticky vůbec nic, ti noví se mohou těšit na několik doplňkových služeb, které zvýší jejich bezpečnost na maximum.
Stále má jít o nejvýhodnější půjčku na trhu
I nadále by mělo platit, že je tato půjčka – pokud bereme v potaz segment takzvaných mikropůjček – vůbec nejatraktivnější na trhu. Každá vypůjčená tisícovka na dobu třiceti dnů s sebou přináší jednorázový poplatek ve výši pouhých 33 korun. Noví klienti si mohou půjčit až deset tisíc korun, opakovaná žádost přináší možnost získat touto formou až dvacet tisícovek.
S přechodem na novou značku přichází i ještě benevolentnější podmínky vůči těm klientům, kteří z nějakého důvodu nemohou dodržet původně stanovený splátkový kalendář. Díky doplňkové službě Bezpečná splátka si mohou splátkový kalendář o něco prodloužit. Třicet kalendářních dnů navíc ke splatnosti, a to až dvakrát za sebou během splácení jedné půjčky. Tento produkt je však nutné mít sjednaný už v okamžiku, kdy klienti o půjčku žádají, a sice za jednorázový poplatek 199 korun.
Změna přichází už po necelých dvou letech. Japonská půjčka se poprvé objevila na tuzemském trhu v létě 2015, okamžitě si získala velkou oblibu a získala i několik prestižních ocenění ze strany nezávislých institucí. Kamali tak má skvělou startovní pozici a přináší s sebou několik vylepšení. Například, pokud bude klient se svou žádostí odmítnut, specialisté Kamali poradí, jak celou situaci řešit. Odkáží totiž na finančního poradce, který pomůže účinněji vyřešit problémy s rodinnou kasou.